To adespoto.gr στο internet
Twiiter Facebook Adespoto.gr - Rss
Sync.gr FriendFeed

Purina - Nestle - Pet Passion - Τροφή

 

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!
Συντάχθηκε απο τον/την Adespoto.gr   
Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Δεν προλάβαμε να συνέλθουμε από την αγανάκτηση που μας προκάλεσε το video-σοκ με νεαρό φαντάρο να κλωτσά μια πεινασμένη γάτα και άλλο ένα βαρύτατο περιστατικό κακοποίησης έρχεται στη δημοσιότητα και πάλι από τον ίδιο τον ΔΡΑΣΤΗ.

Ένας νεαρός Κρητικός ΕΚΟΨΕ με ψαλίδι ή άλλο αιχμηρό εργαλείο τα αυτιά ενός λευκού κουταβιού pit bull που σήμερα πλέον πουλάει έναντι 350 ευρώ!
ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!

Ο δράστης με το προφίλ ''John Kantiros'' στο Facebook δημοσίευσε φωτογραφίες ενός κουταβιού που αιμορραγεί από τα αυτιά του, σχολιάζοντας από κάτω με καμάρι και προφανή τα ψυχολογικά του προβλήματα:

John Kantiros
 
yeah!!!i cut the ears!!!

Παρακαλούμε προσοχή στις φωτογραφίες,είναι πολύ σκληρές.Απομακρύνετε τα παιδιά από την οθόνη.
 

Υπενθυμίζουμε ότι ο ακρωτηριασμός αυτιών και ουρών για λόγους αισθητικής ΚΑΙ ΜΟΝΟ όπως συνηθίζεται σε κάποιες ράτσες ή και για να μην τους τα πιάνουν τα άλλα σκυλιά σε κυνομαχίες,όπως στα pit bulls, απαγορεύεται από το νόμο και από σχετική συνθήκη που έχει υπογράψει διεθνώς η χώρα μας.
Κανονικά οι κτηνίατροι που το πράττουν διώκονται αλλά δυστυχώς δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που το κάνουν ακόμα αυτό στα ζώα τους,απλώς και μόνο επειδή έτσι έχουν συνηθίσει να βλέπουν σε φωτογραφίες τη ράτσα του σκύλου τους,όπως και εκτροφείς που τα παρουσιάζουν έτσι σε εκθέσεις.Ελάχιστοι εκτροφείς έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν τα σκυλιά τους με κανονικές,άκοπες ουρές και αυτιά και αυτό είναι προς τιμήν τους.

Ωστόσο ο νεαρός δράστης ξεπερνά κάθε όριο τρέλλας και έλλειψης νοημοσύνης και συνειδητοποίησης των πράξεων του,επιλέγοντας να ακρωτηριάσει το ζώο με ένα τόσο βάναυσο τρόπο!Μόνος του!
Μάλιστα σε οργισμένα σχόλια φίλων του που του εξηγούν το λάθος του και τον πόνο που προκάλεσε στο ζώο,απαντά με ωχαδερφιστικές φράσεις του τύπου:
''o re man einai mia xara!!!'' και ''re des kai tis alles fotos o skilos einai skilos dn pa8eni tippota!!!!!''.

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!
  ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!

H θρασύτητα και η έλλειψη ευαισθησίας δυστυχώς,για άλλη μια φορά γίνεται φανερή μέσα από ένα ακόμα τραγικό περιστατικό.Η μαγκιά του μικρού που προφανώς κληρονομήθηκε από τον...μπαμπά,φανερώνεται και από φωτογραφία που κρατά όπλο και το σκυλί δίπλα , όπου σχολιάζειότι θα πυροβολήσει και το σκυλί (έτσι για να δυναμώσει μάλλον!!!).

''aerovolo einai min pareksigi8oume!!!!opou na ne 8a faei kana mpalidi to skilaki!!''

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!

 
ΕΠΙΣΗΣ και όχι λιγότερο σημαντικό,άλλη φωτογραφία με άλλο πιτ μπουλ του νεαρού,δείχνει το ζώο να αιμορραγεί και να γλύφει αίματα από τη μουσούδα του.ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΥΝΟΜΑΧΙΩΝ.


ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ pit bull από ανθρωπόμορφο τέρας!

Ο υπάνθρωπος,αφού ακρωτηρίασε το σκυλί και έγινε καλά,φροντίζοντας φυσικά να το ταϊζει ρίχνοντας κατευθείαν την κονσέρβα στο πάτωμα όπως φαίνεται του κήπου που το διατηρεί,δημοσίευσε αγγελία πώλησης σε site ζητώντας 350 ευρώ για ένα κακοποιημένο ζώο,αμφίβολης προέλευσης και φυσικά που δεν θα φταίει για όποια συμπεριφορά,ακόμα και επιθετική,εκδηλώσει στο μέλλον. Και τότε για άλλη μια φορά θα καταδικαστεί η ράτσα των τόσο γλυκών ΠΙΤ ΜΠΟΥΛ.Τα μάτια αυτού του λευκού άγγελου τα λένε όλα...

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ).


Για όσους ενδιαφέρονται τα στοιχεία όπως τα έχει δημοσιεύσει στην αγγελία του είναι:
ΚΑΝΤΙΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,6984374145,e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
 




 
Σχόλια (161)
1 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Vasilis Xenakis
Ax!Me prolaves!etoimazomoun na to kanw egw auto!
2 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Vasilis Xenakis
Kati prepei na ginei me olous autous!den paei allo!Ekane oti ekane kai to eixe kai kamari tou!
3 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Vasilis Xenakis
Epishs..kalo 8a htan na dior8w8ei to parakatw : "H θρασύτητα και η έλλειψη ευαισθησίας των ΚΡΗΤΙΚΩΝ δυστυχώς,για άλλη μια φορά γίνεται φανερή μέσα από ένα ακόμα τραγικό περιστατικό." To oti einai krhtikos den leei kati!
4 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
ΔΕΝ ΘΕΛΩ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΖΩΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!!!!!!!!!ΝΤΡΟΠΗ Κ ΑΙΣΧΟΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!ΟΥΤΕ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙΑ,ΟΥΤΕ ΝΕΑΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΓΑΤΕΣ ΜΕ ΑΕΡΟΒΟΛΑ Κ ΤΙΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΠΥ.
ΤΕΛΟΣ.ΟΠΟΙΟΝ ΒΡΙΣΚΩ ΘΑ ΤΟΝ ''ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΩ'' ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΕ ΦΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ,ΣΤΗ ΡΟΔΟ.ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ.Κ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΝΟΜΙΚΑ,Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ,ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ.
5 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Μαρίνα
Για ρίξτε και μία ματιά στο προφίλ του στο myspace. Του γράφει ένας φίλος του στα σχόλια:

Apr 15 2009 3:16 PM
geia s file m...oxi dn to exw valei se kamia maxh dn m aresei h kakopioish zwwn....kai to diko s einai wreo...esu ti vazeis se kamia maxh??

Απαντάει ο Καντίρος:
Apr 15, 2009 4:01 PM
den ta eho valei gati einai mikra akoma !!!alla argotera malon nai!!!

Φίλος:
Apr 16 2009 2:15 AM
filos mhn to kaneis gt tha se misish meta...exw diavazei vivlia oso afora ths maxes kai ta pitbull genika psaxnw kai diavazw....na ta prosexeis ta skulakia.....peace out

Καντίρος:
Apr 17, 2009 2:19 PM
ma apo ti fisi tous ormane se alla zwa!!!emena o mikros ta paei kalla me ta alla skilia alla trelenete me ena alogo pou einai dipla!!!!!poly fasi!!!!!!!

Φίλος:
Apr 17 2009 9:15 PM
alogo???xaxa afta einai....nai einai apo thn fush tous alla prepei na to kaneis koinoniko kai oxi agrio kai na wrmaei se alous...etsi einai to swsto..

Apr 17, 2009 9:23 PM
afta einai gousta!!!!!!!!!!
6 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
Αγαπητέ κ.Ξενάκη χωρίς να έχω κάτι με την Κρήτη και χωρίς να έχω πάει ποτέ,μόνο στο ΔΙαδίκτυο έχω δει ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΣΕ ΒΑΡΕΛΙΑ,ΣΕ ΚΤΗΜΑΤΑ,ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ,πτώματα ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΩΝ που δεν έκαναν ''καλά'' τη ''δουλειά'' τους πεταμένα σε γκρεμούς και χίλιες άλλες δύο κακοποιήσεις.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ,ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΜΑΥΡΩΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
7 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
ΝΑ ΤΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ.. ΟΤΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΥΝΟΜΑΧΙΕΣ!!..
8 Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2009
Vasilis Xenakis
Den eimai Krhtikos egw!Apo Nakso eimai!Apla to lew gia na mhn arxisoun meta na lene ta dika tous..kai epeidh to ekane enas den einai oloi etsi ktl..
Sumfwnw mazi sou!Einai pragmata auta?Kunomaxies?tou kovei ta autia me psalidi apo monos tou to purovolaei me to aerovolo?kai xairetai kai apo panw??Den borw na to apodex8w auto to pragma!Kati prepei na ginei..etoimazomoun na kanw kataggelia molis mou esteile to profile autou enas filos mou!
9 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
marina
tetia anthropomorfa terata theloun mia sosth timoria na synerxonte an sunerxonte kiolas !!!!ntroph ston 2000 eona na ginonte tetia axaraktirista pragmata !!!!
10 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
fotini
xerei kaneis ti 8 ginei me ta skulakia???? kai me ta 2!!!! auto einai pou exei shmasia twra...
11 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
afrodite michailidoy
παιδια το ατομο δεν παει καθολου καλα...
περιμενω πραγματικα να τιμωρηθει οπως του αξιζει, αν και μια φυλακη και ενα προστιμο δεν ειναι κατι που θα του μεινει...ας τον επιανα στα χερια μου, να του εκοβα λιγακι τα αυτια για λογους "αισθητικης" κι ας ζουσε μια ζωη ετσι μισερος, να δουμε , τι ψυχολογικα θα ειχε...
12 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Gougoulia Margarita
ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ...ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.ΝΑ ΤΙΜΩΡΗ8ΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ...Ο ΑΝΑΝΔΡΟΣ.
13 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Veligkek@s
Koita, sumfwnw oti ginontai paaaara polla tetoia peristatika sthn Krhth, kai exw diavasei ki egw gia polla, kapoia apo ta opoia eixa anevasei kai sto blog pou eixa..
Aplws, gia na apofugoume kalutera antidraseis kai epeidh polloi paizoun kai meta logia, kai apo oti fainetai mallon tha pesoun kai mhnuseis gia to olo thema, an mporeis allakse to auto gia tous Krhtikous pou les... Vale estw Krhtikous kunhgous..
Mh se paroun gia fasista kai mplekseis ki esu pouthena xwris logo..
14 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
wrewer
paideia eide oti egine ntoros kai diagraftike apo to face book...prepei na kinithoume grigora na ton piasoume
15 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Anna
Ma na rotiso kati? to eidame oloi auto . ego tou estila kai prosopika mail sto facebook. kai telika tha ginei kati? Mia fora eixa pi se astinomiko oti kapoios exei desei to skili tou kai de to taizei meres kai kontebei na pethanei , kai i apantisi itan "stin ellada eisai kopelia, edo de mporeis na kanis kati" kai to afise etsi to thema!. Distixos stin ellada den efarmozontai oi nomoi gia tin prostasia ton zoon. Blepoume sixna kakopiisi zoon kai telika de ginete tipota.

To thema auto efoson IPARXOYN stixia tha bgi sta kanalia?! i tha adiaforisoun?! kati prepei na ginei epitelous me olous autous tous arrostimenous anomalous!
16 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Μαρίνα Γαλανού
Είναι τρομερό! Λόγια δεν χωράνε, πρέπει να επέμβει ΤΩΡΑ εισαγγελέας.
17 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΛ
paidia yparxoun foto kanonika apo ti selida tou tipou me ola ta sxolia opoios thelei stelnei na tou stilo. prepei na timorithi exo epikoinonisei me to mega elpizo na asxolithei me to thema.
18 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
gm
kofte tou kai autou tou karagkiozi ta autia..aisxos
19 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Γιωργος Τ.
Χαιρομαι που χτες το βραδυ καταφεραμε και τον αναγκασαμε να διαγραψει σχεδον τα παντα απο το προφιλ του(ποσο τυχαιο ειναι αραγε οτι ο τυπος κρατησε μονο ενα φιλο με το ονομα Γεωργιος Παπαδοπουλος και τη φωτο του δικτατορα?)
Χαιρομαι που μεσα σε 2 ωρες η ειδηση εκανε το γυρο του κοσμου
Δεν εγκρινω την τηλεδιαπομπευση,αλλα ας προσεχε,λογικα σημερα θα ειναι θεμα σε ολα τα δελτια "ειδησεων"
Να τιμωρηθει αποκλειεται,στο Ελλαδισταν δε γινονται τετοια πραγματα.
20 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Mixalis Vardavas
Na tou kopsoune ta @@ria. Ayto xreiazetai gia na dei pos einai i eleipsi
21 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Αφροδίτη Μιχαηλίδου
είμαι σίγουρη ότι θα τιμωρηθεί δεόντος, οι φωτογραφίες του και τα σχόλια του υπάρχουν, επειδή τα έκανα όλα print screen, το πρόσωπο του υπάρχει.ποσο δύσκολο ειναι με όλα τα στοιχεία αυτά να γίνει μια μύνηση?
εγώ το έχω το αποδεικτικό υλικό στο αλμπουμ μου, μπορώ να του κάνω και καταγγελία και μύνηση.
αν μη τι αλλο, να πληρωσει, οχι μονο για τον πονο που προκαλεσε, αλλα και για τα ψυχολογικα που δημιουργησε στο καημενο τετραποδο...
αν και η φυλακιση, και το προστιμο, δεν καλυπτουν ουτε το 1% απο αυτα που πρεπει να υποφερει, ειναι ενα κατι.
για τα υπολοιπα, ευελπιστω στην δημοσιευση της φωτογραφιας του προσωπου του, ωστε να γινει πανελληνια γνωστος.
22 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Αφροδίτη Μιχαηλίδου
και όσο για τους νόμους που δεν εφαρμόζονται, εν μέρει φταίμε κι εμεις.ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να του κανουμε ΜΥΝΗΣΗ, και σ'αυτον και σε ολους τους υπολοιπους κακουργους.
μην δειλιαζετε απο τον καθενα αστυνομικο που προσπαθει να σας αποθαρύνει.
Παλεψτε για την ευημερια και ευτυχια του καθε τετραποδου φιλου μας.
ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ.
23 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Τ.Ζ.
Είμαι από Αθήνα, αλλά τα τελευταία 6 χρόνια ζω μόνιμα στην Κρήτη. Έχω δει και ακούσει (από ανθρώπους σοβαρούς και αντικειμενικούς) πολλές ιστορίες απίστευτης βαναυσότητας απέναντι στα ζώα.
Ένας φίλος μου αναγκάστηκε ν' αλλάξει σπίτι, καθώς φοβόταν ότι ο σπιτονοκοικοκύρης του θα φόλιαζε τον σκύλο του (μιλάμε για απίστευτα ήσυχο μικρόσωμο σκυλάκι που γαβγίζει σπάνια). Ο ίδιος σπιτονοικοκύρης έχει σκύλα που δεν την έχει στειρώσει και κάθε φορά που γεννάει, τυλίγει τα κουτάβια σε σεντόνι και περιμένει το αποριμματοφόρο όχημα για να τα πετάξει μέσα -προφανώς τη βρίσκει να τα βλέπει να πολτοποιούνται...
Οι άνθρωποι είναι αισχροί και απαράδεκτοι. Δε λέω ότι είναι όλοι έτσι, αλλά όντως στην Κρήτη οι περισσότεροι συμπεριφέρονται στα ζώα λες και είναι σκουπίδια. Όσους άντρες βγάζουν βόλτα τον σκύλο τους τους χαρακτηρίζουν "αδερφές" και "φλώρους", γιατί βλέπεις αυτοί αποδεικνύουν τον ανδρισμό τους με το να κόβουν τ' αυτιά μιας αθώας ύπαρξης και να αφήνουν το ζώο να αιμορραγεί.
Αυτή, κυρίες και κύριοι, είναι η "Λεβεντογέννα Κρήτη"... Φτου σας ξεφτίλες!!!
24 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Χριστοφόρου Σωτήρης
Το έχω στείλει και εγώ σε κανάλια και ραδιοφωνικούε σταθμούς, ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΑ.
Αυτό που αγνοώ είναι το νομικό κομμάτι.Προσφέρθηκα να δώσω χρηματα ώστε να αγοραστεί το σκυλάκι.Ψάχνω τώρα να μάθω αν γίνεται να συμμετέχω στη μήνυση που θα του γίνει.Αν μπορούμε, ας συμμετέχουμε όλοι παρακαλώ, 15 ευρώ είναι μια μήνυση στην Ελλάδα. Φαντάζομαι θεωρούμαστε αυτόπτες μάρτυρες εφ'όσον ο ίδιος το ανέβασε.
25 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Rikky
POLY BLA BLA KAI ACTIONS MIDEN-PARTE TILEFONO TIN DIOKSI ILEKTRONIKOU EGLIMATOS!! TI PERIMENETE??????????????????????????
26 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Manos
Paidia kai egw krhtikos eimai alla den eimai gelios san ton tipo pou apsixa vasanise ena koutavi. Oi Kinomaxies apoteloun 8ema sthn krhth ka8ws poloi anegefaloi thn vriskoun (isws kai sexoualika) me to na vlepoun plasmata na ksepsixane...pws 8a tous fenwtan an ton petousan se ena lako me 2 pitbull? Prepei na katalavoun orismenoi ipanr8wpoi pou mono molinsh apoteloun ston planhth oti KANENA skili den einai sthn fish tou na epiti8ete xwris logo, giafto uparxei kai enas paragondas pou legete TAPERAMENTO ka8e filhs skilwn to opoio apla dixnei mia idiosigrasia kai pistepste me sta pitbull den anaferete tpt gia epi8etikothta peran apo mia arxikh arnhsh gia ma8hsh. Opote file opoios kai an eisai opou kai na eisai na ksereis oti gia mena apoteleis droph gia thn krhth, giati o krhtikos o swstos exei kardia kai agapaei re kafre. An i8eles nde kai kala na tou kopseis ta aftia pigene to ZONTANO (se periptwsh pou den to epiases) ston ktiniatro na to kanei me laser re ftiniarh. A diavase kai kana vivlio gia skilou giati h ama8eia sou einai afto pou 8a se kseftilizei mia zwh.
27 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
zefi
pou sai pshle...to nou sou...oloi pleon kseroun to onomatepwnumo sou,thl k ta sxetika...frontise na koitas k sth skia...pote den ksereis ti mporei na se vrei....
28 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Carly Provan
This man John, brags about cutting the ears of an inncent Dog, then shows pictures of his act and he is proud of it! I wonder how many times he has done this! I see he sells and breeds these dogs and his full tiem job is a butcher!
There is a video that was removed on youtube because it was so graphic and awful, im sure it was dog fighting! In the pcitures on his myspace it has a moc fight!!!
29 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
evelyna frigi
mono na mporousa na ton epiana sta xeria mou....8a ton vasaniza siga siga mexri na pe8anei.............autos de mporei na legetai AN8RWPOS, oute ZWO,toulaxiston ta zwa katalavainoun polla perissotera apo oti auto to ka8arma......euxomai na sapisei sth fylakh kai na tou fer8oun oloi polu xeirotera apo oti ekeinos sta kakomoira zwakia
30 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Λιλλ ο.
Παρακαλώ πολύ αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει εαν θα κινηθεί νομικά κάποιο οργανωμένο φιλοζωικό σωματείο/σύλλογος. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν γίνεται τίποτα εαν δεν γίνει μήνυση από φιλοζωική ειδικά η αστυνομία σε αποτρέπει από την καταγγελία και σου λέει να πας στη φιλοζωική της περιοχής σου.
Ο Γ. Καντίρος έχει κόψει τα αφτιά του σκύλου του μόνος του χωρίς αναισθητικό ή αποστείρωση, εκτρέφει και πουλά παράνομα τα σκυλιά με αγγελίες στο ιντερνετ, αλλά και προφανώς με βάση τα λεγόμενα του αλλά και τις φωτογραφίες στo slando.gr που δείχνουν άκρως επιθετικά ζώα τα εκπαιδεύει για κυνομαχίες.
Θα το αφήσουμε αυτό έτσι? Αν το αφήσουμε έτσι το ξαναλέω ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ όχι στον Καντιρο και τον Μαντζίκο αλλά σε όλους εμάς που λέμε λέμε και στο τέλος κάνουμε την πάπια
31 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Λιλλ Ο.
Και να προσθέσω έχει άδεια οπλοφορίας και οπλοχρησίας?
Εαν όλα αυτα δεν στοιχειοθετούν ατράνταχτο κατηγορητήριο και δεν τιμωρηθει τοτε ζούμε σε ζούγκλα!!
Παρακαλώ πολύ ξανά όποιος γνωρίζει να μας ενημερώσει εαν θα κινηθεί κάποια οργανωμένη φιλοζωική νομικά. Εγω προσωπικά έχω στείλει σε όσους εθελοντές αλλά και φιλοζωικές μπορούσα να βρώ στο ιντερνετ όλες τις φωτογραφίες που συνδέουν τις παραπάνω φωτό και σχόλια με το προφίλ του Γιάννη Καντίρου στο facebook καθώς και τις αγγελίες του στο www.slando.gr
32 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Μαρία Ο.
Τι λέτε να του κάνουμε μια επίσκεψη με ένα μεγάλο ψαλίδι και να κυκλοφορήσουμε κι εμείς τις φωτογραφίες του με τα αυτάκια του να στάζουν αίμα;;; Εμένα πάντως τα δικά του κλαμένα ματάκια μετά, δεν θα με κάνουν να τον συμπονέσω. Ποιός ξέρει τι άλλο έχει κάνει και σε πόσα ακόμη ανήμπορα πλάσματα ο καραγκιόζης...
33 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
eirini
oi eikones einai akrws anatrihiastikes!!ta logia se mia tetoia vanaysh kakopoihsh einai perita ta lene ola oi eikones!oti kai na pw 8a einai ligo gia ena tetoio arrwsto an8rwpo!
34 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
peace
den einai oli i kritiki etsi! alla auto to zwo na kserete oti einai tromera xronia pisw gia na epoiase psalidi na kopsei ta autia tou skulou tou!! megali euthini exoun oi goneis tou pou edwsan se aneuthinw atomo skuli. kai auto to karkinoma euxomai na tou kopsoun ta autia etsi...xoris lupisi me psalidi....episis fenete apo tin pic oti einai vlammenos...ta xeirotera maaalaka na patheis...
35 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Μαρία
Απορώ για την ανατροφή που δίνουν κάποιοι στα παιδιά τους. Αν δεν τα μάθεις να αγαπούν τα ζώα πως θα μάθουν να αγαπούν τους ανθρώπους; Ανατρίχιασα!!!!!! Μακάρι να υπήρχε τρόπος να τιμωρηθεί παραδειγματικά.
36 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Γιώργος Τσούμπας
Λυπάμαι αλλά συνάμα αγανακτώ,όχι με αυτούς τούς ψυχοπαθείς,όπως είναι αυτός,αλλά με αυτό το κράτος και τούς νόμους πού θεσπίζουν.
37 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
antwnia ganitis
AX den antexw...me ola auta pou kanoun ta zwa,mou erxete na parw karampina k na tous katharizw enan enan...! Euxomai na min 3ymerwthei o john(to ktinos)! na gurisei ekeino to oplo pou exei k na anatina3ei to kefali tou...!!!eimai para poli 8umwmenoi k stenaxwrimenoi....
Pisteuw stin dikaiosuni....ENOXOS K PALI ENOXOS...

KATI PREPEI NA KANOYME GIA TA TSIRKA....NA TA APAGOREPSOYME!
38 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
...
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ..ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ..
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΤΗΟΥΝ Ο-Λ-Ο-Ι!!!ΑΠΟ ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΕΩΣ ΚΥΠΡΟ!!!!
39 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Αννα Κατωγυριτη
Na sas po , epidi polla logia kai telika de kseroume an exei ginei kati. Ginete kapoios na mas enimerosi? Prosopika briskomai kriti kai an gini kati thelo na simetasxo. Me ta logia e ginete tipota!

to thema einai oti oi perissoteroi anthropoi sta xoria exoun auti ti nootropia kai megalonoun ta paidia tous etsi! einai diskolo na allaksi kani mia nootropia enos oloklirou nisiou (den lew oti oloi oi kritiki einai etsi-profanos iparxoun kai filozooi). alla an de kanoume kati de tha ginei pote mia arxi.

Prosopika exo zisi xronia stin Ameriki kai ekei ena tilefono kai se astinomiko tmima na kanis erxete kai klini ton allon mesa! ta zoa exoun dikeomata! kai kairos einai se auti ti xora na to siniditopiisoun kapoioi.
40 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
kostantina xamalakh
σπουδάζω στο ηράκλειο και έχω καταλάβει ότι δεν είναι καθόλου φιλόζωοι.τα σκυλιά πρέπει οπωσδήποτε να φύγουν από τα χέρια του.τι μπορούμε να κάνουμε?μακάρι να του κάνει κάποιος τα ίδια και χειρότερα.
41 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
Εχουν ενημερωθεί όλοι οι φιλοζωϊκοί σύλλογοι της περιοχής και θα αναλάβουν δράση.Ελπίζω να ετοιμάζουν μήνυση.
42 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
katerina
kremasma thelei!!! elpizw oti den tha to thapsoun to thema oute ta kanalia outa kaneis....
43 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
christina
ELEOS!!!!!oxi allous eleutherous lovotomimenous egefalous!!!Kai na itan mono oi kritikoi-kala tha itan!ton allo ton kuprio foititi den ton thimaste?ta arosta muala den exoun proeleush...*oute kremasma-oute skotoma.24ora vasanistiria thelei o tupos-kai oloi oi alloi san kai auton.Tetoia peristatika,pragmatika me kanoun kai ntrepomai gia to anthropino eidos-pou distixos kai ego anoiko...
44 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
zoi
poso anwmalos mporei na einai o anthrwpos???edeikse thn magkia tou sto skulo?einai gia polles klwtsies!!!!
45 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Lora
Υπάρχει σχετικός νόμος για αυτό.

Νόμος 1197/1981. Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημέλλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.

Ας πάει κάποιος στην αστυνομία να τον καταγγείλει τον βλάκα. Δεν υπαρχει κάποιος απο την περιοχή του με ευαισθησία σε αυτό το θέμα;
Αυτουνου του ηλήθιου θα του άρεσε να του κόψουν τα αυτιά;

http://www.strayshelp.gr/index.php?option=com_content&view=article&catid=50:advice&id=1009:2009-01-24-21-31-30&Itemid=71
46 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
alfisti
το νού μας στο σκυλάκι παιδιά.
μην ξεσπάσει πάνω του.

όσοι μπορούν ας μας ενημερώσουν.
47 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
xristos
Euxome na pethanei apo karkino o m******. Sugnomi pou to lew toso oma, alla etsi niwthw.
48 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
kornouali
mipos gnorizei kapoios an metadothike tileoptika to thema?
49 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Lefteris
sas psinei na tu kopsume kai tqa dika tu aftia ?? kai meta na leme "ela re dog ... ypanthrwpos einai ..kala tha ginei ...!"!!! aaa...kai mi ksexniomaste ... ean fonaksei ligo ...tu rixnume kai kamia .... me aerovolo ... min eimaste kai xazoi! ee...ama synexisei ... vlepoume ...!
50 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
To έχουμε στείλει σε κανάλια..ελπιζω να παίξει όπως κ αυτό του φαντάρου!
51 Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2009
mike
οσο δεν υπαρχει νομοθεσια αλλα και οργανωσεις (αστυνομια,περιθαλψη)οπως στο
εξωτερικο τετοια τομαρια θα υπαρχουν και θα συνεχιζουν και στα παιδια τους.
52 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Δρακούλης Δρακουλόγκωνας
Είδατε?
Πρίν προλάβω να σας πώ ότι είναι ΛΑΘΟΣ η χρήση της λέξης "φαντάρος" στον τίτλο του προηγούμενου ανδραγαθήματος του λεβέντη, αποδείχθηκε ότι είχα 100% δίκιο.
Την γνώμη μου γι' αυτόν την εκφράζω στο σημείωμά μου στην "απολογία" του.
Και τώρα, αφού είπαμε για τα ζωάκια, πέστε και κάτι για το Γκουαντανάμο ...
53 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
positive
geia xara apo kriti. Oxi,den me enoxlise to sxolio pou kanate gia tous kritikous epidi thigete tous kritikous,me enoxlise omws ligo epidi thigete emena prwsopika,pou tygxanei na eimai kritikos. Distixws auta ta fenomena symvenoun sto nisi mas, kiriws sta oreina xwria.Alla simvainoun kai pantou, sti larisa,stin athina,sti kupro,sta giannena,sti karditsa,sto pirgo,sti genevi,sto parisi klp,klp. Yparxei mia ,kata tin ektimisi mou, miopsifia anthrwpwn pou den exoun kamia paideia. Auta ta pragmata ta mathenoun apo to perivallon tous kai to provlima diaionizete.etsi megalonoun.apo paidia sta opla mesa einai.O pitsirikas tis photografias kapoia stigmi mporei na traviksei to oplo tou etsi,epeidi kapoios tha tou thiksei ton egoismo. Pseutotrampoukoi, pseutopalikarades,dithen sklirotraxiloi ntaides. Paidia,auta omws einai h mia opsi,mia miopsifia. Tetioi typoi yparxoun xeiroteroi stin athina kai se megalitero vathmo.Egw eimai kritikos,exw skilo .Ton exw sto spiti mou mesa,mazi me tin kori mou. H trofi tou kanei 66 eurw to 15kilo .den katalavenw giati tha prepei na genikopoioume sinexeia merika pragmata. En katakleidi na pw pws prepei oloi mas na voithisoume na ekleipsoun tetoiou eidous fenomena,prwta apo ola kataggelontas ta,opws sti prokeimeni periptosi alla sinama na iparksei kai mia prospathia,kratiki kai koinoniki kai apo ola ta mesa pou diathetoume, (internet,tileorasi,sxoleia,oik. sumvouloi,klp),ekpaideusis kai allagi nootropias se orismena themata (opws ta opla px) gia tis genies pou erxontai ,wste kapoia stigmi na stamatisoume na vlepoume tetoia eglimata. Mexri tote...exoume na doume polla akoma.
54 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
mara
Apla einai ena teras .......to kaimeno to skilaki:(
55 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Μάριος
Ο Κρετίνος που του επιτρέπεται να φέρει και όπλο και να κυκλοφορεί στους δρόμους τυχαίνει να είναι από την Κρήτη. Δεν χρειάζεται να γίνεται τέτοια αναφορά στους ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ.... είναι άδικο. Δεν είμαι από την Κρήτη, αλλά μπορώ να καταλάβω πόσο άσχημο είναι να γενικεύουμε με τέτοιο τρόπο.

Ελπίζω η κατάληξή του να είναι ανάλογη της νοημοσύνης του.
56 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Sofia Louka
H τιμωρία να είναι εξίσου απάνθρωπη, εξίσου σκληρή και βάναυση, ανάλογη με την πράξη του. Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε να τιμωρηθεί με την ποινή του ακρωτηριασμού. Εγώ θα του έκοβα τα αυτιά πολύ ευχαρίστως και χωρίς καθόλου τύψεις, η μήνυση είναι πράξη ανώδυνη για ανθρώπινα κτήνη αυτής της κατηγορίας.
57 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
ευδοκια
μια ειναι η τιμωρια σ΄αυτο το ανθρωπομορφο τερας , να του κοψουμε τα αυτια του λεγοντας του ελα μωρε ανθρωπος εισαι...,Οσο δεν υπαρχει σκληρη τιμωρια, νομοθεσια κατι τετοια τομαρια θα βασανιζουν απροστατευτα ζωα,γιατι απλα τους κανει κεφι!!!!
58 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Sofia Louka
H μήνυση είναι πολλές φορές μια ανώδυνη τιμωρία. Η τιμωρία για το ανθρώπινο κτήνος αυτής της κατηγορίας, πρέπει να είναι ανάλογη, εξίσου σκληρή και απάνθρωπη με την πράξη του. Η τιμωρία του ακρωτηριασμού που όμως δεν στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται γιατί βλέπετε είμαστε μια πολιτισμένη χώρα... Και προπάντων είμαστε και καλοί χριστιανοί...

Εγώ πάντως ευχαρίστως θα του έκοβα όχι μόνο τα αυτιά αλλά και τα α......α. Με τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση χωρίς καθόλου τύψεις.
59 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
kelly
ntropi kai esxos.. an einai dinaton to kakomiro to skilaki.. epese se lathos xeria
60 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
dwraki
Na toy kopsoyn ta aytia opws ekopse aytos toy skyloy....A re ilektriki karekla poy theloyn merikoi merikoi......
61 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Tolis Sketos
To θεμα δημοσιευει σημερα η εφημεριδα Espresso.Tωρα εγω τι να πω για αυτο το καθηκι?Δεν θα πω κατι γιατι και το σαλιο που θα ξοδεψω για αυτον εχει μεγαλυτερη αξια απο αυτον!Ακομα και τα σκουπιδια εχουν μεγαλυτερη αξια απο αυτον.Τουλαχιστον αυτα ανακυκλωνονται.Αυτος οχι!Ενα παρασιτο της κοινωνιας ειναι!Ενα αποβρασμα!!
62 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
MAROULA
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ...? ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ...ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΝΑΝΕ Ή ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!! ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ... ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΑΥΤΟΥ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ Π*** ΤΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΖΩΑ! ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ!
63 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Xenia
PREPEI NA TON SKOTWSOUN...AKOMA KALYTERA EPREPE NA YPARXEI POINI POU NA TOUS TIMWREI ME TIN IDIA KAKOPOIISI POU EKANE STIN ATHWA AFTI PSYXOULA(kai ennoeitai oti tha pername oloi meros gia na ton vasanizoume mexri na psofisei o geloios)...alla fysika i koinwnia mas de dinei kai idiaiteri simasia se kati tetoia giati "apla einai zwa"...kai omws apo tin agapi mas kai ti symperifora mas pros afta ta plasmata fainetai an eimaste ontws anthrwpoi...ena poly swsto pragma pou ginetai stin Ameriki, einai oti exoun astynomia zwwn kai an yparxei kataggelia gia vasanismo, kakometaxeirisi i kakopoiisi, pane kai tous to pairnoun...as psifistei enas nomos kai edw giafto....de me noiazei, an pigainoun fylaki gia 1-2 mines, prepei na tous pairnoun ta zwa gia na glitwsoume osa perissotera mporoume...kai mia thermi paraklisi pros olous: opou vlepete kakometaxeirisi, parakalw diadoste to mpas kai xesikwthei kapoia stigmi i koini gnwmi...exw steilei to mail opou mporw...tha prospathisw na symmetexw kai sti mynisi, an kai diavasa oti prepei na ginei apo filozwiki...as tou paroun sas parakalw to zwo me kathe tropo!!!!as xesikwthoun oles oi filozwikes kai organwseis san tin Greenpeace kai ti WWF pou kanoun ontws douleia kai mporoyn na akoustoun perissotero apo mia omada politwn....AS STAMATISEI KAPOIA STIGMI AFTO ME TA ZWA - EINAI POLY ANWTERA PLASMATA APO OLOUS MAS KAI DEN TOUS AXIZEI AFTI I SYMPERIFORA....
64 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
hara kyritsi
sas parakalw enimerwste me mesw email gia tin tixi tu mikru dogo.
eimai idiktioktitria idi enos thiliku dogu k tha me endiefere i iothesia tu atyxu zwou.
episis gnwrizw k allus pu tha tus endiefere na ton iothetisun.
perimenw nea sas
efxaristw
65 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
KISS FREAK
PSINOMAI AGRIA N TON PARW TILEFWNO OTI K KALA ENDIAFEROMAI GIA T SKULO N SUNANTITHOUME KAPU NA TON AGORASW K NA EXW MAZI K ASTUNOMIA KRIMENI K N ERTHEI NA TON MAZEPSEI.AGRIA PSINOMAI OMWS
66 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Stefania
ΛΟΙΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ...ΑΛΛΑ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΙΚΙ ΟΝΤΩΣ Ν Τ Ρ Ο Π Ι Α Ζ Ε Ι ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΝΙΓΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ!!!!!!!!!
67 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Stefania
ΝΡΟΠΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΙΚΙ Κ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΝΙΓΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!!!!!!ΕΞΟΡΙΑ ΘΕΛΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
68 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
ΜΑΞΟΥΡΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΈΧΩ ΧΆΣΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ....ΝΤΡΟΠΉ ΤΟΥ.......ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ......ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ...
69 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
ΧΟΧ
Ένας ΜΟΥΛΟΣ βρωμίζει την Κρήτη, ας πάρει την καραμπίνα του και να αυτοπυροβοληθεί (στ΄ αυτιά!) αλλιώς ας κάνουν κάτι όσοι Κρητικοί έχουν απομείνει εκεί (αν έχουν μείνει τελικά). Παίρνω τηλέφωνο και δεν απαντάει! γιατί ρε Π*******; δεν πονάνε τα κοπέλια ωρέ! μη φοβάσαι...
70 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
katerina
Γιατι δεν μαζευομαστε και στη Θεσσαλονικη να υποβαλλουμε μηνυση;Και τι γινεται με το σκυλακι ειναι ακομη στα χερια του;Μηπως να του κοβαμε τιποτα γιατι πεντε μηνες φυλακιση δεν λεει και πολλα.
71 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Γιώργος Σιδεράκης
Παρεμπιπτόντως, σε ποιο μέρος στην Κρήτη είναι αυτό το παλικάρι, ο Καντίρος? Πείτε μου... Μ' αρέσει και το όπλο ωρέ... Πείτε μου πού είναι ακριβώς να του το χώσω στον κ***. Κανονικά, αν υπήρχε νόμος στο μπουρδέλον η Ελλάς, πρέπει - όπως έκοψε τα αφτά - να του κόψουν τα αρ****! Ούτως ή άλλως του είναι άχρηστα! Πού κατοικεί η ξεφτιλισμένη ντροπή της Κρήτης? Ε?
72 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
annoula is melwdia
apla na toy kopoun ta podia!!!
73 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
nadia
akou ekei o skulos einai skulos den pa8ainei tipota!!aisxos kai o mlks mlks paramenei gia pada!!!ade mhn parw to aerovolo kai sou rixw sta amelethta
74 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
katerina
to tilefono to ehei klisto....ti ginete me to skylaki xerei kanis?protino synantisi kai sti thessaloniki.kai i kritikoi ohi mono mpourloto stous touristes ehoun kai oi ntopioi seira....
75 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Στέλλα
Ρε παιδιά όλοι καλα τα λέμε, καλά κάνουμε και εκφράζουμε την λύπη μας κα μοιραζόμαστε τον πόνο μας, όμως όλοι αυτοί οι αληταράδες υπήρχαν και θα σνεχίσουν να υπάρχουν κ να σκορπανε τον πόνο στα απροστατευτα ζώα. Εγω προσωπικά βαρέθηκα να ακούω πως είνα μεμονωμένα περιστατικά...τι εννοόύν και γιατί το λένε αλλάζει κάτι? Ή εννούν πως δεν το κάνουν όλοι οι έλληνες...σαν χόμπι? Επιτρέψτε μου να πιστεύω πως δεν ειναι και τόσο μεμονωμένα τα περιστατικά...υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε γειτονιά Αθήνας ή επαρχίας...Λυπάμαι που δεν εχουν θεσμοθετηθεί ή τουλάχιτον δεν τηρούνται οι νόμοι σε αυτο το ***ρδελο κρατος,λυπάμαι που δεν υπάρχει ουτε κρατική ούτε σε επίπεδο δημων μεριμνα. Λυπάμαι που ότι κινειται σε αυτή τη χώρα ματώνει και ότι στέκεται καίγεται.Ντροπή σε όλους μας.
76 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΤΣΙΛΙΚΗ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕ!!!!ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΜΟΥ!!!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕΣΑ!!!!ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΗ ΦΑΣ ΤΟ ΜΠΑΛΙΔΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΚΥΝΗΓΟ ΓΥΦΤΕ!!!!!
77 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
vassilis georgiou
einai aparadekto gegonos. oi arxes na epemvoun amesa
78 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
katerina
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΙΑ....ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΝΔΡΟΥ?????
79 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
thymios
κοψτε του τα αφτια...
80 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
antonis
kai ego eimai idioktitis pitbull alla oute tin oyra toy ekopsa oute ta aytakia toy kai as deixnei pio omorfo (omologoumenos).
kai oute logos gia kynomaxies.
mou eixe pei enas gnostos pou einai ektrofeas tetoion skilon oti gia na pareis tetoio skili tha prepei na ksereis giati to pairneis kai oti exoun megali eythyni aytoi pou exoun tetoia skilia.
lypame gia ton "akatanomasto" giati o topos tou fimizete oti bgazei palikaria.
na xarw "palikaria"
81 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Βιολέττα
ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.
ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΣΚΥΛΟ.
ΚΟΝΤΑ ΕΙΣΤΕ, ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΠΕΝΤΕ-ΕΞΙ ΑΤΟΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΧΑΝΙΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Ο ΣΚΥΛΟΣ.
ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ.
ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!
82 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
anna!
anwmale...sigoura ec dn pas kala!prepei n exeis provlimata!
f******* a***!
eleos re file..to kaimeno to skilaki..ntropi sou aliti!katarma..
euxomai n poneseis oso ponese o skilos otan tou ekopses ta autia..
nomizeis oti eisai kapoios kanontas autes tis aidies..nomizeis oti eisai k antras tromara s..alla ec eisai enas anwmalos showman k stn pragmatikotita eisai kota..katharma reeee...filaki na pas n psofiseis ekei..enas m****meion!
83 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
dimitra giakoumi
oti kai na pw einai ligo!to mono pou prepei na ginei einai 2 pragmata!1 na tou paroun to skilaki kai 2 na tou kopsoun ta autia gia na dei pws einai!i akoma kalitera na tou ekoban to kefali!ekane oti ekane epeidi itan koutabi!an itan megalos skilos 8a to ekane?i 8a prolabene o skilos na tou kopsei to xeri kai oti allo ebriske!!auto deixnei oti o tipos ta bazei me animpora koutabia ta opoia den mporoun na kanoun tipota gia na iperaspistoun ton eauto tous!i palio aderfara!tou euxomai na tou kopoun ta xeria!kai me ton xeirotero tropo!makari oloi na mporesoun na apodextoun ola ta adespota!kai oxi na ta klotsane na ta barane kai na ta patane me ta amaksia i na kanoun oti ekane autos o ili8ios an8rwpos!RE FILE AMA DEIS POTE ENA SKILI ADESPOTO KAI SE KOITAKSEI MESA STA MATIA STAMATA KAI DWSTOU LIGO NERO KAI TROFI!OPOIOSDIPOTE NA ITAN 8A BOI8AGE!AYTA TA ZWA DEN EINAI SAN TOUS ZITIANOUS POU EXOUN EPILOGI NA PANE NA DOULEPSOUN GIA NA BGALOUN TO PSWMI TOUS NA FANE!!!AUTA PERIMENOUN TO DIKO MAS XERI!!!!!!!MIN TO KSEXNAEI KANEIS!!!!!!
84 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
sofia
exei kalesei kanenas tin filozwiki? den einai ka8ikon tous n pane n t paroun apo tin stigmi p einai kakopoiimeno?

as m apantisei kapoios
85 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
αναστασία περή
http://www.myspace.com/411168976

μια τρύπα στο νερό βλέπω να έχει γίνει γιατί ο εγκληματίας συνεχίζει να είναι στο myspace και να κοιμάται και να ζει ανενόχλητος! Εκεί στην Κρήτη κανείς δεν έχει τα κότσια να υπερασπιστεί το ζώο και να πάει να κάνει συλλογικά ή ατομικά την καταγγελία? Στην Αθήνα πρέπει να γίνει? Αλλά ε, ποιός να ασχοληθεί τώρα εκεί στην Κρήτη....
86 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
αναστασία περή
Τα στοιχεία του Καντίρου Γιάννη υπάρχει πιθανότητα να μην είναι σωστά?? Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι απενεργοποιημένη και ξεκάθαρα δεν υπάρχει τέτοιο επίθετο στον Νομό Χανίων. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε ας δημοσιεύσει περαιτέρω στοιχεία!
87 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ" ΣΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Α**** : ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ (ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ Π**** --- ΑΝ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ)
88 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
:MARMARIDHS GEWRGIOS:
Na mazeytei o kosmos apo to xwrio tou(pou sto Diaolo menei) kai na ton luntsaroun,ths p**** to gio...KANENAS DEN EXEI DIKAIWMA NA FAIRETAI ETSI STA ZWA.De nomizw na uparxei anthrwpos pou na kserei auto to tsoglani kai na kathetai me ta xeria staurwmena.

Euge pou to gnwstopoihsate.
89 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Adespoto.Gr
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ήδη γίνει μήνυση στην Κρήτη,από τοπικό φιλοζωϊκό σύλλογο,
αλλά και ετοιμάζονται οι απαραίτητες ενέργειες για διαμαρτυρία και εννοείται κατάσχεση των ζώων του.

Επίσης,το όνομα του και τα στοιχεία του που ο ίδιος δημοσίευσε υπάρχουν πια παντού,αποθηκευμένα
και με αυτά κινείται η μήνυση,μαζί φυσικά με τις φωτογραφίες.

Όσοι εκδηλώσατε ενδιαφέρον για να υιοθετήσετε το άτυχο σκυλάκι,δείτε το inbox σας.
Εχουμε ενημερώσει την υπεύθυνη του συλλόγου στην Κρήτη.
Φυσικά θα σας ενημερώσουμε όλους για την εξέλιξη της υποθεσης.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξή σας και να θυμάστε πάντα:να μην μένετε/μένουμε στα λόγια.Προχωράμε σε πράξεις,είτε είναι μήνυση είτε οτιδήποτε άλλο.

Η ομάδα του Adespoto.gr
90 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
anastasia
auto to skulaki kseroume pou einai?
isos na mporoume na to voithisoume.
na to uiothtiso as poume an ginetai.
91 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
Estell MeLina
Den prepei na Perasei etc ..Opws epishs den prepei na Xehastei..oute k na epanalhf8ei kati tetoio..
92 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
xrysa_syros
Λόγια, λόγιαα, λόγιααα και πάλι λόγια! Όλοι ξέρουμε πολύ καλά ότι όποια και αν είναι η ποινή του δεν πρόκειται να σταματήσει για πολύ το ίδιο χόμπι. Αφήστε που ο κύκλος του (ίδιοι θα είναι) θα τον κάνουν και ήρωα. Αν πάρει κάποιος το νόμο στα χέρια του και τον κάνει τόπι στο ξύλο θα έχει πιο μεγάλη ποινή από αυτό το καθίκι! Είμαι υπέρ του να εξαντληθεί κάθε νομικό περιθώριο για να τιμωρηθεί και το κυριότερο να πάρουν τα ζώα από την κυριότητά του. Όσο και αν δε το θέλουμε όμως, η λύση για το συγκεκριμένο θέμα είναι μία αλλά με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Η ΠΑΙΔΕΙΑ. Όχι μόνο από το σχολείο αλλά κυρίως από την οικογένια. Ας φροντίσουμε λοιπόν όλοι εμείς να μεταδόσουμε στα παιδιά μας ότι τα ζώα είναι ευθύνη μας. Είτε είναι το κατοικίδιό μας που πρέπει να του παρέχουμε ότι και στο παιδί μας (που κάποια στιγμή θα πάρει τη ζωή του στα χέρια του ενώ το σκυλάκι μας όλη του τη ζωή εξρτάται από εμάς), είτε το αδεσποτάκι της γειτονιάς που θα του βάλουμε λίγο φαγάκι στη γωνίτσα και θα του χαιδέψουμε το κεφαλάκι. Έτσι, μακροπρόθεσμα, θα μειωθούν και θα σταματήσουν να γίνονται τέτοια περιστατικά.
Σήμερα το πρωί, λόγο εκλογών και πολιτικών θεμάτων, έβλεπα μια εκπομπή στην ΕΤ 1 με θέμα τα ζώα. Οι πιο σωστές φράσεις που άκουσα ποτέ μου είναι "Όποιος δεν αγαπά τα ζώα, δεν αγαπά τη ζωή" και "Ο άνθρωπος είναι επίσης ένα ζώο, απλά πιο εξεληγμένο και πιο γλιώδης"...
93 Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009
mouxla.
to malakistiri as plirwsei twra.
kairos na kopsoume k ta dika tou autia.
oloi na tou kanoume minuseis
na psofisei sti fulaki to ka8arma.
94 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Βιολέττα
Δε μπορώ να υιοθετήσω το σκυλάκι, αλλά δηλώνω υπεύθυνα πως αν αυτός που θέλει να το υιοθετήσει έχει οικονομικό θέμα, αναλαμβάνω εγώ να πληρώσω για τη μεταφορά του σκυλιού από την Κρήτη.
Μπορώ επίσης να πάω με κάποιον άλλο να το φέρω εγώ από'κει, φτάνει να μην δω τον τύπο γιατί δε θ'αντέξω να μην του ορμήσω.
Ακόμη, αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάρουμε το σκύλο, δηλώνω επίσης υπεύθυνα ότι βάζω τα 300 ευρώ που ζητάει το καθίκι για να τον πουλήσει.
Φτάνει να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί του,γιατί πλέον δε διαθέτει ούτε μέηλ, ούτε σελίδα στο facebook και το κινητό το έχει κλείσει.

Η ΜΗΝΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, υπάρχει άρθρο με λεπτομέρειες, δείτε το και όσοι είστε Αθήνα σας παρακαλούμε, ελάτε, μη μείνουμε στα λόγια.

Τέλος, το "παλληκάρι" μένει στα Σφακιά.
Ετσι είπαν στο Αλτερ τουλάχιστον...

Φοβάμαι για το σκυλάκι.
Φοβάμαι μήπως το μαλακισμένο αυτό ξέσπασε πάνω του.
Πρέπει να μάθουμε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ που βρίσκεται.
Ο Φιλοζωικός στα Χανιά δεν ξέρει? Εχετε επικοινωνία?
95 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Anna
ΣΦΑΚΙΑ
ΣΦΑΚΙΑ
ΣΦΑΚΙΑ
ΣΦΑΚΙΑ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΙΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΙΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΙΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΙΡΟΣ

Πέίτε το εκατό φορές απ'έξω, να μην ξεχαστεί το όνομά του ΠΟΤΕ.
Και την Πέμπτη όλοι οι Αθηναίοι στην Κοτζιά στις 7, η στην Ομόνοια στις 8.
Και αργότερα αν δεν προλαβαίνετε.
Εκεί θα είμαστε.
Αλλά προς Θεού, μην ξεχάσουμε, ΠΑΛΙ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΙΟΥ ΤΟΥ, ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ.
ΖΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΨΥΧΟΥΛΑ?
ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ?
ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ?
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ...
96 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
zinaa kapa
θαθελα... μα τον θεο...
καποιος να του κοψει τα αυτια!!!!!!!

να νιωσει τον πονο του κακομοιρου ζωου!!!!

θεε μου τι ντροπη!!!!!
97 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
basilis
krima k pali krima...... psuxi exoun k ponane ta kakomoira.....
98 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Dimitriou Dimitris
ο ανθρωπος ειναι το χειροτερο ζωο και ιδου η αποδειξη . πιστευω οτι συνενοχοι ειναι και οι γονεις του σ αυτο το εγκλημα αλλα μη ξεχναται οτι ζουμε στη χωρα της ατιμωρησιας τιποτα δε θα παθει!!!
99 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
dimitris-eirini
ntroph k aisxosssssssssss.........tha prepei oloi aytoi oi opoioi katakopoioun ta zwa na dikazonte se isovia......!tha prepei epitelous ayth h xwra kapoia stigmh na ginei ypeythynh k na analamvanei na timwrei kati anwmalous san k ayton.....opws ginete k sto ekswteriko......!!aisxoooooos.........!!!
100 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η ύβρις προς την φύσιν δεν γίνεται παρά να αποφέρει την άτιν ...

Ο άνθρωπος καταστρέφει έναν κόσμο , για τον οποίο δεν κόπιασε καθόλου ...
Εάν δεν αλλάξει συμπεριφορά , η Δίκη θα τον τιμωρήσει ...
Το αποτέλεσμα θα είναι η καταστροφή αυτού του κόσμου και η αναγέννηση ενός άλλου κόσμου ...
Όμως , του πεπρωμένου φυγείν αδύνατον ...

Διότι το σιδηρούν γένος των ανθρώπων είναι τόσο φθαρτό και ευάλωτο ,
ώστε η καταστροφή είναι αναπόφευκτη ...
101 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
maria
να κρεμαστεί ανάποδα το κτήνος, αφου κατακρεουργηθεί πρώτα!!! έλεος πια, τα pitbull είναι από τα πιο καλόκαρδα & χαδιάρικα σκυλιά από τη φύση τους.
Παρακαλώ δώστε περισσότερες λεπτομέρειες για την διαδικασία που πρέπει ν' ακολουθήσει ο καθένας μας αύρια για τη μήνυση.
Ευχαριστώ & εύχομαι ολόψυχα να τιμωρηθεί το κάθαρμα!!!! Αλήθεια, τον άλλον που είχε σουβλίσει το σκυλάκι στα Χανιά τον βρήκανε?
102 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Despina
Mou esteilan to 8ema sas kai simfono na kata8eso minisi
alla prin kano tin minisi 8elo na ma8o
ti egine me to skylaki...
to exei akoma aftos o "an8ropos" ...
to eide giatros?
103 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟΣ
Το επίθετο αυτό υπάρχει στον Καλλικράτη & στον Πατσιανό Σφακίων.
104 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
kostas
eisai enas ktinos tha eprepe na sou ekoba ego ta aftia sou i*** kanivale na tis breis mprosta sou oles aftes tis amarties pou eheis kanei... alla poios na sou dosei anatrofei kai pedeia, pou i idioi oi goneisou einai kai afti kanibaloi i*** terata
105 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
m.g
o antras...o polla barus...
to palio fasistaki! makari se auti tin g..w xwra
na upirxe timwria!na min glitwnan tetoia katharmata.
na tou ekoban ta autia kai na ton edinan to fagito
na to faei apo to patwma!to teras!to katharma.
elpizw na mpei fulaki kai na ton sfaksoun ekei mesa!!
kai an epizisei kai apo tin fulaki...as bgei exw...sfakia eipame??
106 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Adespoto.Gr
Από: animal protection
Θέμα: Fw: σφακια κρήτης πιτμπουλ
Προς:info@adespoto.gr
Ημερομηνία: Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2009, 19:26

Γειά σας,

Μια μικρή ενημέρωσή σας για τα μέχρι τώρα.
Καταθέσαμε μηνυτήρια αναφορά σήμερα στην εισαγγελία Χανίων,
γιακ ατ΄εξακολούθηση κακοποίηση,ηλεκτρονικό έγκλημα καιπαράνομη πώληση ζώων συντροφιάς.
Αυτόφωρο δεν μπορέσαμε να στοιχειοθετήσουμε.
Δώσαμε συνέντευξη τύπου και συνεχιζουμε στα υπόλοιπα:
συγκέντρωση-πορεία κλπ.

Θα ζητήσουμε με βάση τον 3170 να του αφαιρεθούν τα ζώα,άγνωστο όσα έχει, για να δοθούν προσωρινά στο σύλλογό μας.
Θέσεις όμως δεν υπάρχουν ούτε για μύγα στα καταφύγια.
Υπάρχει δυνατότητα από κάποιον από εσάς, προτιμάμε βέβαια Κρήτη αλλά οχι μόνο ?

Εχουμε επικοινωνία με άτομα απο Αθήνα για συγκέντρωση που ετοιμάζουν στην πλατεία Κοτζιά
και πορεία στο Δικαστικό Μέγαρο της Αλεξάνδρας για καταγγελία η κάτι τέτοιο.

Προτείνω σαν συντονιστική να συμμετάσχουμε στην συγκέντρωση και να οργανώσουμε να
κατέβει κόσμος.

Νατάσα Μπομπολάκη
Φιλοζωικός σύλλογος Χανίων
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
107 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Adespoto.Gr
Από τη δικηγόρο του Adespoto.gr.
Οποιος αντιμετωπίσει πρόβλημα στη μήνυση,παρακαλούμε να μας ενημερώσει άμεσα στο info@adespoto.gr
για να σας φέρουμε σ επαφή με την κ.Ανδρουτσοπούλου.




From: ioanna androutsopoulou

Λοιπόν, όταν καταθέτουμε μήνυση σε Α.Τ. τυπικά χρειάζεται μόνο η αστυνομική μας ταυτότητα. Η μήνυση κατατίθεται προφορικά (συντάσσουν οι αστυνομικοί το σχετικό πρακτικό) και καλό είναι να έχουν μαζί τους τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία (φωτογραφίες, τυπωμένες οι σελίδες του site κλπ).
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα (ως συνήθως) στο τμήμα να ισχυριστούν ότι είναι αναρμόδιοι γιατί το έγκλημα δεν τελέσθηκε εδώ ή γιατί δεν γνωρίζουν τον σχετικό νόμο.

Εάν εν τέλει δεν γίνει δεκτή η κατάθεση της μηνύσεως στο Α.Τ. μπορούμε να καταθέσουμε μήνυση στην Εισαγγελεία Πρωτοδικών (στην Ευελπίδων), οπότε θα μεταβιβαστεί στον Εισαγγελέα και θα εξεταστεί σίγουρα. Για την κατάθεση στην Εισαγγελεία η μήνυση γίνεται εγγράφως και χρειάζεται και ένα παράβολο και κάποια ένσημα, σύνολο όχι πάνω από 20 ευρώ.

Εάν δεν καταφέρουν να καταθέσουν, μπορώ ευχαρίστως να ετοιμάσω το κείμενο της μηνύσεως και να πάμε μαζί
να καταθέσουμε (αναλαμβάνω και τα έξοδα).
108 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
elz
Θα ήθελα να παρακαλέσω την Αφροδίτη Μιχαηλίδου να μου στείλει τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει για μία δημοσίευση. το mail Μου είναι eleana_zoe@hotmail.com
109 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
fotis
Avθρωπομορφο κτηνος φτουσου εσυ και οι ομοιοι σου οχι μονο στην κρητη αλλα και σε ολη την ελλαδα που δυστυχως γινονται τετοια.Τομαρια τετοια
ανατοφη σας εδωσαν;
110 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
ms
Anti gia ta autia na tou kopsoune ta a.....giati mono tetoia den prepei na exei......
111 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
orgismenos
ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΤΕΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!
112 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
γιώργος
. Οργανώστε και για την Θεσσαλονίκη μιά μαζική κατάθεση μηνύσεων.
. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βρείτε κάποιο δικηγορικό γραφείο, αποφασισμένο να κυνηγήσει την υπόθεση ...
. Μετά όλοι μπορούμε να απευθυνθούμε εκεί. Έτσι δεν θα μάς αποτρέπουν και οι αστυνομικοί με σκοπό να μην ασχοληθούν με την σύνταξη τής μύνησης, αλλά και από ένα αίσθημα προστασίας τού "παλληκαριού"...
113 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Νεφελη
τερας.επαθα σοκ.αυτα τα τερατα πρεπει να τιμωρουνται.η ποινη πρεπει να ιδια με το να βλαψεις ανθρωπο.τα ζωα τα καημενα ειναι ανυπεραστπιστα και οσο δεν υπαρχουνε βαριες ποινες για αυτα τα κτηνη αυτο θα συμβαινει
114 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Eva
Το λιγότερο που θα χρειαζόταν σ' αυτό το τέρας θα ήταν να τον δέσουν κάπου και να πηγαίνουμε όλοι να του κόβουμε κι απο ένα κομματάκι, αλλά έχε χάρη!!! Παραδειγματική τιμωρία και κράξιμο παντού για να παραδειγματιστούν και κάποιοι άλλοι βαρύμαγκες σαν τον τύπο.
115 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
STUKAS
PARAKALO STAMATISTE AFTES TIS LEKTIKES EPI8ESEIS GIATI PROKETE GIA ENA 15 XRONON PAIDI
116 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
Ti les ?otan ekove ta aftia tou skyliou kai tha ourliaze profanws ap ton pono,den itan paidi?Den exei kamia simasia pou einai paidi.Den ekane kati kata lathos.Einai ena teras.
117 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Ntinos
Την διεύθυνση του την έχει κανείς ρε παιδιά?
Από την φωτογραφία δεν μπορώ να αναγνωρίσω το μέρος.
Δεν πρόκειται να τιμωρηθεί το κάθαρμα, οπότε αν κάποιος έχει την διεύθυνση του σπιτιού του ας την δημοσιεύσει και ποιος ξέρει, υπάρχει και η Θεία Δίκη…
118 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΈΝΗ
"o skilos einai skilos dn pa8eni tipota". Αυτό συγκρατώ.
Αφού δεν ντέπεται για τις πράξεις του κ υπερηφανεύεται τα λόγια είναι περιττά.Το μονο που λέω είναι οτι θα λάβεις φίλε μου ότι δίνεις.Πρόσεχε τα αυτιά σου λοιπόν γιατί δεν θα τα έχεις για πολύ.Εδώ η κόλαση εδώ κ ο παράδεισος.Εσύ διαλεξες και μπηκες απο τώρα.
Κάλη διαμονή λοιπον.
119 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Katja Karanikola
PAIDI??? AFTO INE TERAS, EGO STA 15 IXERA TI INE KAKO KAI TIN INE KALO .PUNISH THE BASTARD !!!
120 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Anna Katogiriti
Ego thimamai oti otan imoun 15 imoun arketa orimi kai iksera kathe praksi mou ti sinepies tha exei. Ti kai an einai 15 xrono? mipos den eides oti krataei oplo? an kai ego epanalambano oti einai thema nootropias.Etsi ton megalosan kai guato de tha einai eukolo na siniditopiisi oti auto pou ekane einai lathos.

Thelo na pisteuo oti meso ton kinitopiiseon tha euesthitopiithi o kosmos kai tha aniksoun epitelous ta matia tous kapoioi. Kalo einai na pame oloi stin poreia kai elpizo na organothi telika mia tetia kinisi.
121 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
thiz
exei dikio...kanena logiko paidi dn sumperiferete etci ce ena zwoo..einai frixto afto p ekane..einai arrwstos o anthrwpos..pragmatika ena teras..mn tn xaraktirisw diaforetika..ntropi too kai pali ntropi too..tolmice kai n bgei kai fwtografia mazi tou..einai teleios TERAS..AISXOS!AISXOS!AISXOS!
122 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
nota
eyxomai pragmatika meta apo ayto poy eida,meta apo tis vrisies kai tis katares pou exei faei aytos o ypotithemenos anthrwpos (pou de legete...)na vrethei kapoios na tou kopsei ta dika toy aftia kai na mou ta steilei na ta kanw korniza giati egw eimai arketa makria kai me megalh eyxaristish tha to ekana gia viwsei to idio.dystyxws omws zoume sthn ellada kai kapoia stigmh prepei oi nomoi gia thn kakopoihsh kai ekmetaleysh zwwn prepei na allaksei kai h timwria gi'ayta ta kthnoi na einai h xeiroterh....
123 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Σωτήρης
Κάποιος όμως πρέπει να κάνει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στο σπίτι του ΄Κάντιρου για να διαπιστώσει αν τα σκυλιά του ζουν.
Αυτό για τη Φιλοζωική Χανίων...

Απ'ότι είδα υπάρχει κόσμος που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για υιοθεσία των σκυλιών.

Όποιος ενδιαφέρεται για γραπτή μήνυση, έχω έτοιμο κείμενο, το πήρα από τον Ανεμο και το ανεβάζω σε ένα λεπτό...


Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 2 του ν. 1197/1981 "όποιος φονεύει, βασανίζει, κακοποιεί ζώα (συντροφίας, για τα οποία προβλέπει ο νόμος αυτός), εγκαταλείπει αυτά έκθετα ή αδέσποτα, τιμωρείται με τις ποινές του άρθρου 8 του νόμου αυτού".
Σύμφωνα με το άρθρο 3 εξάλλου του ιδιου πιο πάνω νόμου "καμία οδυνηρή χειρουργική επέμβαση πραγματοποιείται σε σπονδυλωτά χωρίς αναισθησία, που διενεργείται από τον κτηνίατρο. Η αναισθητοποίηση δεν χρειάζεται όταν σε όμοιες χειρουργικές επεμβάσεις σε ανθρώπους δεν εκτελείται τέτοια ή σε περίπτωση κατά την οποία κρίνεται αυτή επιβεβλημένη από τον κτηνίατρο, για ειδικούς επιστημονικούς λόγους".

Έτσι σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 1 του ίδιου νόμου, όπως αυτό το άρθρο αντικαταστάθηκε με το άρθρο 12 παρ. 5 του ν. 3170/2003:
124 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Σωτήρης
α) "οι παραβάτες των διατάξεων του άρθρου 1 του ν. 1197/1981 (δηλαδή αυτοί που φονεύουν, βασανίζουν, κακοποιούν κλπ. ζώα) τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι έξι (6) μήνες ή με χρηματική ποινή από τριακόσια (300) μέχρι χίλια πεντακόσια (1.500) Ευρώ ή και με τις δύο ποινές".

β) "οι παραβάτες των διατάξεων των άρθρων 2, 3 και 4 παρ. 2 και 3 (δηλαδή και αυτοί που κάνουν οδυνηρές χειρουργικές επεμβάσεις σε ζώα χωρίς αναισθησία) τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι πέντε (5) μήνες ή ή με χρηματική ποινή από τριακόσια (300) μέχρι χίλια πεντακόσια (1.500) Ευρώ ή και με τις δύο ποινές".
125 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Σωτήρης
Κατά τη γνώμη μου, στην προκειμένη περίπτωση του Καντίρου, δεν έχουμε χειρουργική επέμβαση χωρίς αναισθησία (αφού αυτή δεν επιβαλλόταν για κάποιο λόγο) αλλά έχουμε απλά κακοποίηση και βασανισμό ζώου, και επομένως η προβλεπόμενη ποινή είναι όχι μέχρι 5 μήνες αλλά μέχρι 6 μήνες φυλάκιση.

Επίσης σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν. 3170/2003 παράγραφος 4 "απαγορεύεται η εκτροφή, η εκπαίδευση και η χρησιμοποίηση σκύλων για κυνομαχίες".
Και κατά το άρθρο 12 παρ. 1 του ίδιου νόμου, 3170/2003 "οι παραβάτες της πιο πάνω διάταξης (άρθ. 2 παρ. 4 ν. 31790/2003), δηλαδή αυτοί που εκπαιδεύουν σκύλους για κυνομαχίες, τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι δώδεκα (12) μήνες και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) μέχρι δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ"!!
126 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Sotiris
Καλό είναι λοιπόν, να ζητήσουμε να ερευνηθεί επί πλέον και αν ο συγκεκριμένος τύπος έκανε αυτή τη δουλειά, δηλαδή εκπαίδευε σκύλους για κυνομαχίες, πράγμα που θεωρώ πολύ πιθανόν!

Τέλος σύμφωνα με την παράγραφο 4 του ίδιου πιο πάνω άρθρου 2 του ν. 3170/2003 "με εντολή του αρμόδιου εισαγγελέα, μπορεί να αφαιρεθεί προσωρινά το ζώο από την κατοχή του παραβάτη ... και να παραδοθεί σε ζωοφιλικό σωματείο ή σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων συντροφίας".

ΤΥΠΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ!
127 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Anna
ΠΟΙΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?????????????
20 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ!!!!!!

ΠΗΓΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΝ ΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ Η ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ????????????
128 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Mariza Kontou
Thlipsi kai ntropi pou eimai anthropos mou prokaloun ayta ta peristatika.
129 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
ΓΙΩΤΑ
1. Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009 ()Εσείς που λυπόσαστε αυτόν τον παλιάνθρωπο και τον δικαιολογείτε γιατί είναι νεαρός,έχετε ένα μέρος της ευθύνης για τις πράξεις του. Είσαστε ανάξιοι γονείς, φίλοι, συγγενείς όταν αφήνετε ένα καθυστερημένο παιδί, όπως δείχνει η φωτογραφία, να γίνει ένα διεστραμμένος δολοφόνος.
Κι εσείς οι Κρητικοί, αν είσαστε πραγματικά σπουδαίοι δεν θα διασκεδάζατε βασανίζοντας ζώα, αλλά θα πηγαίνατε να πιάσατε όλους αυτούς τους γελοίους συμπατριώτες σας που εκτονώνουν την ηλιθιότητά τους στα ζώα. Και μη ξανακούσω για την κρητική λεβεντιά, γιατί οι φωτογραφίες των κακοποιημένων ζώων από την Κρήτη με έκαναν να σχηματίσω διαφορετική γνώμη για τους Κρητικούς. Β****, του κερατά.
130 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
Νικη
Εχω την αισθηση οτι παλι τιποτα δεν θα γινει....Το θεμα ειναι να μην παραμενουμε απαθεις σε ο,τι συμβαινει μπροστα στα ματια μας!! Το παιδι αυτο δεν ειχε φιλους???Συγγενεις??? Δεν ηξεραν οτι κακοποιει τα ζωα??? Του μιλησαν? Του εξηγησαν? Ένας δεν βρεθηκε να τον σταματησει...όλοι στον μικρο ονειρικο τους κοσμο...αδιαφοροι!ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕεεεεε.....Διπλα μας ειναι αυτοι οι ανθρωποι!!!Εντοπιστε τους!
131 Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2009
sofia
den einai 15 alla 19 exei log/smo sto my space kantiros zn distixws exei valei t profil t sto private k etsi den mporei kanenas n epikoinwnisei mazi tou..simera milisa m tin filozwiki sta xania k ema8a g tin minisi p katate8ike...
prepei n t paroun t skilaki t sintomotero dinatwn exoume io8etisei prosfata to 2o mas skilaki tin kali to opoio einai pitbull k itan kakopoiimeno mexri n prosarmostei itan agrio k ormouse se opoio skili evlepe k eklaige k gavgize sinexws kataferame n t iremisoume meta apo arketo kopo twra einai 5 minwn k einai eutixismeni...
o monos logos p t grafw auta einai gia n katalavei opoios 8elei n io8etisei t kakomoiro auto zwaki einai oti prepei n einai arketa ipeu8inos k n exei ipomoni k epimoni
euxomai t kalitera...
den mporw n isixasw an den ma8w epitelous oti exei paei s kaliteri oikogeneia
132 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Gerard
Na mia kalh eykairia ekmetalleyshs twn "tampelwn" pou vazei h koinwnia! kammia fora xreiazetai na dinetai tampela se merikous. Eyxomai ayrio me8ayrio na mh stavrwsei na vrei douleia h na kanei oikogeneia o mlks! Karagkioziliki! Megalh magkia re flore! Sta merh mou 8a se eixan toufekisei mazi me aytous pou sta ma8ane ayta! Makari na analavei h eisaggelia to 8ema! Eimaste ellada tou 2009. Gia onoma tou 8eou!
133 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
σοφια
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ. ΟΣΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ ΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΜΕ? Ο ΛΕΒΕΝΤΑΡΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ.ΕΚΕΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΡΕ? ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΙΣΑΞΙΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΤΣΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.
134 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
ΣΟΦΙΑ
ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΛΕΙ. ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΖΩΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΖΩΑΚΙ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΕΝΤΡΩΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
135 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
ΑΛΕΞ
Ναι,ειναι οντως 15χρονο παιδι,αλλα πιστευεις οτι οταν ενηλικιωθει θα ειναι υποδειγμα? καλο ειναι να καταλαβει απο τωρα τι εκανε μπας και βαλει μυαλο,γιατι αν δεν υπαρξει αντιδραση και [λεκτικη]επιθεση μαλλον δεν θ'αλλαξει τιποτα.Φυσικα οι γονεις του εχουν τη μεγαλυτερη ευθυνη.
136 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
virginia
kai epeidi einai 15 xronwn ti na leei????pame kala?????to paidi einai arrwsto...oxi fulaki...psuxiatreio thelei...den uparxoun lekseis gia na ton xaraktirisoun...euxomai na to vrei sti mizeri zwi tou auto pou ekane..kai tha to vrei giati roda einai kai gurizei...tha to plirwsei poli akriva
137 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
manos
Na kano mia dieukrinisi pedia den einai 15 xronon... einai 19!!!!!
kai min rotate pos to ksero apla sas to leo.
Elpizo na timorithi gia ayto pou ekane!!!
138 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
ντια
Είσαι ανώμαλος αγορι μου. Πρέπει να σε χώσουν μέσα . Εισαι τόσο επικίνδυνος που δεν πρέπει να είσαι έξω. Απλα ελπίζω εκεί που να σε πανε να υπάρχουν πολλοί ζωόφιλοι...Να σε χαίρονται....
.....Και εσείς που λέτε ότι είναι 15 χρονον παιδί κάνετε λάθος. Είναι Το επομενο ψυχάκι που θα βγαλει ο τοπος μας. Οποτε καποτε πρεπεί να καθαρίσουμε απο αυτούς. Αν ήταν δικο μου παιδί θα αυτοκτονουσα. Ντρέπομαι για σένα..
139 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
STELLA
Παιδιά εστιάζετε μονο στο παιδί. Αυτό το παιδί δεν ειναι μόνο του, έχει και γόνείς οι οποίοι προφανός του τα έμαθαν αυτά ή του έμαθαν πως το να κακοποιεις ενα ζωο ειναι σωστό.Για να φτάσει στο σημείο να κοψει τα αυτία ενοσ σκύλου με ένα "ψαλιδι" σημαινει πως ή το εχει δει και αλλη φορά ή εχει αντικρύσει κατι παρόμοιο απο τη συμπεριφορά του πατέρα του προς τα ζώα που είχε στη κατοχη του .Αρα μαλλον πρέπει να ψάξουν και το ιστορικό του πατερα του για παρομια πράξη.
140 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
ΓΙΑΝΝΑ
Υπάρχει και η θεία Δίκη,από εκεί θα Δικαστεί σκληρά κάποια στιγμή στη ζωή του.....
141 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
george
Otan eida tis fwtografies sto facebook de to pisteua!!!!!
lew mpa kapoio lathos tha exei ginei de mporei kapoios
na einai toso anwmalos!!!an einai dinaton eleos
142 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Ανδρεας - Σφακια
Σιγουρα προκειται για μια βαρβαρη και αποτροπαιη πραξη η οποια δεν πρεπει να μεινει ατιμωρητη.....
Αυτα τα φαινομενα πρεπει να εκλειψουν απο την χωρα μας για το καλο ολων μας..
Το παιδι ομως για το οποιο μιλαμε ειναι ενα παιδι το οποιο εχασε πριν 2 χρονια τον πατερα του με φρικτο τροπο λιγα μετρα μακρια απο το σπιτι τους...
Αυτη η βαναυση και απαραδεκτη συμπεριφορα ισως να προερχεται απο καποια ψυχικη διαταραχη...
ΠΡΟΣΟΧΗ...
ΔΕΝ , και ξαναγραφω ΔΕΝ προσπαθω να δικαιολογησω αυτο που εκανε ....
Σε καμια περιπτωση....
Ομως για καθε τι , υπαρχει και μια αιτια....
Απο βοηθεια εχει αναγκη ο συγκεκριμενος "ανθρωπος" και οχι απο απειλες και βρισιες...
Ας μην πεφτουμε στο επιπεδο του....
Τελος , οτι το περιστατικο αυτο συνεβη στην Κρητη και ειδικα στα Σφακια δεν σημαινει οτι μπορει να γραφει ο καθενας οτι θελει και να βριζει τους Κρητικους και ειδικα τους Σφακιανους...
Μην γενικευουμε το θεμα ....
ΔΕΝ ειμαστε ολοι ετσι , ΔΕΝ συμφωνουμε με αυτο που εγινε , ΔΕΝ θελουμε καμια επαφη με αυτο το ατομο , και η τιμωρια του θα ειναι εκτος απο την ποινικη διωξη που θα ασκηθει εις βαρος του , και η κοινωνικη απομονωση απο τους υπολοιπους κατοικους στο τοπο του....
143 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Dimitris
Aisxos... k se ayton p petaksan zotano ton skilo k se olous osous to paixoun magkes se anympora zoa... Telika o theos mallon ekane kati lathos.. To paizoume magkes k apoktame aytopepithisi skotonontas ena athoo zoo , kovontas tou ta aftia.. klotsontas mia gata... SOK diladi.. ELEOS!!!
Kai ayta psixi exoun.. Amartia re paidia amartia..
Ellada k ellines.. Ayta einai...
Ante k apo avrio na mas niazei poios tha parei to protathlima k an i ellada parei to eurobasket... k se pianou to koma tha pame na panigirisoume.. ayta einai ta provlimata mas...
144 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Stathis
peite mou oti to piasate k tin plirwse auto to kathiki!
145 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
eleni
paidia to skylaki pou einai??
146 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
vasilis
ο άνθρωπος είναι ανώμαλος και δυστυχισμένος, αλλά προφανώς στον περίγυρό του η κτηνωδία είναι κάτι το φυσικό γι αυτό και το δημοσίευσε χωρίς δισταγμό.Αν είχε δει λίγο παραέξω από το χωριό του δεν θα το δημοσίευε τουλάχιστον . Είναι δυστυχώς ένας από τους πολλούς όπου βλέπουν τα ζώα ως άψυχα αντικείμενα όπου επιτρέπονται τα πάντα.
147 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Matina
Egw lew opoioi ton 3eroun na ton piasoun kai na ton steiloun sto nosokomio me spasmeno podia kai xeria, moutra, pleura... Oxi oti 8a balei mualo. Apla gia na niwsei kai autos fobero pono mhpws kai katalabei ti kanei.
148 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
katerina petrou
Πήρα το αστυνομικό τμήμα Κηφισιάς για να κάνω καταγγελία και είπαν ότι αυτό μπορώ να κάνω μόνο στην Κρήτη. Γνωρίζει κανείς να μου πει αν ισχύει κάτι τέτοιο?

άθαμε αν υπήρξε εξέλιξη στις μηνύσεις εναντίον αυτού του ατόμου?
149 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
katerina Thessaloniki
Οποιος εχει ψυχικη διαταραχη να παει στον ΨΥΧΙΑΤΡΟ!Γι αυτο υπαρχουν οι γιατροι.Ελεος με τον καθε βλαμμενο επιτελους.
150 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Σωτήρης
ΑΝΤΡΕΑ ΑΠΟ ΣΦΑΚΙΑ, ΣΕ ΕΚΛΙΠΑΡΩ.
ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Ο ΣΚΥΛΟΣ.
ΣΕ ΕΚΛΙΠΑΡΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
ΕΔΩ Η ΣΤΕΙΛΕ ΜΕΗΛ
151 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
makis
NOMIZW OTI TO NA DIAMARTYROMASTE MONO EDW DEN OFELEI, MALLON APODYNAMWNEI
XREIAZETAI PRAGMATIKI DRASI
DYSTYXWS KI EGW GNWRIZW OTI STIN KRITI YPARXOUN FAINOMENA KYNOMAXIWN K OTI TA ZWA SYXNA KAKOPOIOUNTAI.DEN THELW NA GENIKEVW BEBAIA,AYTO GINETAI SE OLI TIN ELLADA GIATI DEN YPARXOUN WSTOI NOMOI KAI GIATI OI ANTHRWPOI FOVOMATSE NA KANOUME MIA APLI MHNYSH I NA EPIMEINOUME SE ENAN KAKO EPAGGELMATIA BATSO POU OFEILEI NA PROSTATEVEI TI ZWH TWN ZWWN
152 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Mihalis
Kala ola ayta pou leme, ala kai oi skyloi den einai panta athoa plasmata, oi parenoxlhseis apo skyloys pote den vgainoyn sta kanalia, ekto an kanenas skylaros pneixei kanena anyperaspito koritsaki... to gnomi exete gia
asyniditoys-epikindinoys idioktites teraton??
153 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
helen
Dimitris Αφού το παιδί έχει πρόβλημα και μάλλον το ξέρουν όλοι γιατί δεν
έχει πάει κάποιος να βοηθήσει.Τον λυπάμαι που έχασε τον πατέρα του αλλά
πολλά παιδιά έχουν περάσει και χειρότερα δεν κάνουν τέτοια ειδεχθή εγκλήματα.
Και αν νομίζετε ότι θα σταματήσει στα σκυλιά κάνετε λάθος.Τώρα αρχίζει.
Λοιπόν για να μην βρίζει ο κόσμος τους Σφακιανούς για ψαχτείτε και λίγο.
Και αυτό ισχύει για όλη την Ελλάδα.
154 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
@katerina petrou

Λάθος στα λένε.Πολλοι πηγαν σε Α.Τ.της Αθήνας και μια χαρά την κάνανε τη μήνυση!
Ξαναδοκίμασε!

@mihalis
οπως το λες στο τέλος του σχολιου σου:''to gnomi exete gia
asyniditoys-epikindinoys idioktites'' μέχρι εκεί το πήγες καλα.λάθος η αρχή και το ''teraton??''
KANENA ZΩΟ,ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣ.ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΡΑΤΑ!
155 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Strayshelp.gr
From: animal protection

Tον βρήκε η αστυνομία μετά από αιτησή μας, τον ενημέρωσε οτι απο εβδομάδα με εντολή εισαγγελέα θα πάρουμε το ζωάκι . Είναι 16 ετών και δεν βγαίνει πια απο το σπίτι του.
156 Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2009
Constantinos
Thelw na yothetisw to panglyko afto plasma pou estw kai kathysterimena na lavei anadromiki agapi kai storgi...pws borei na ginei afto?
157 Παρασκευή, 18 Σεπτέμβριος 2009
Adespoto.Gr
Kωνσταντίνε,
δώσαμε το μειλ σου στην υπεύθυνη του συλλόγου στην Κρήτη.
Υπομονή,το σκυλί δεν το έχουν πάρει ακόμα.Πάντως είναι πολύ θετικό που ήδη 5 άτομα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για υιοθεσία!:)
Ευχαριστούμε.
158 Παρασκευή, 18 Σεπτέμβριος 2009
nikos
τι να πει κανεις!;/...

πιστευω βασιμα, οτι οποιος το κανει σε σκυλί, μπορεί κι οπουδήποτε αλλού.
159 Παρασκευή, 18 Σεπτέμβριος 2009
sofia
distixws simera eida stis eidiseis gia ton stratiwtiko p pirovolise ta skilia
gt ekeini tin wra den vre8ike enas n ton stamatisei?

anipomonw gia tin imera p 8 anoi3w tin selida sas k 8a 3erw pws t skilaki exei io8eti8ei k einai kala...
160 Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος 2009
Giorgis G
PREPEI NA TA DEI AYTA TA AISXH H ELLHNIKH DIKAIOSYNH KAI NA PRAKSEI ANALOGWS. NA PLHRWSEI ME THN YSTATH TWN POINWN! MAKARI NA EMPENE MESA ISOVIA! EPREPE NA NTREPETE TO REMALI GIA TH PRAKSH TOY KAI POY LEGETE KAI KRHTIKOS. OI KRHTIKOI EIMASTE FILOZWOI AN8RWPOI. DEN ENOXLOUME TA APROSTATEUTA MIKRA ZWA.
STHN PYRA, STHN PYRA !!!
161 Κυριακή, 20 Σεπτέμβριος 2009
παναγιωτης χριστοφης
ποια ελληνικη δικαιοσυνη?????
πολυ απλα οι βουλευτες δεν θελουν να χασουν την ΠΕΛΑΤΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ!!!

Προσθέστε το σχόλιο σας

Το όνομα σας:
Το e-mail σας:
Σχόλιο:
 

Συμβουλές


cat_trig_002.jpg
Μύκητες - ΔΕΡΜΑΤΟΦΥΤΙΑΣΗ ΤΗΣ ΓΑΤΑΣ
Τρίτη, 03 Αύγουστος 2010 22:24
sick_cat.jpg
Συμπτώματα ασθένειας σε γάτες
Δευτέρα, 14 Ιούνιος 2010 20:41
puppy_plays_adespoto_gr.jpg
Τα κατάλληλα παιχνίδια για το κουτάβι σας
Δευτέρα, 14 Ιούνιος 2010 20:34
Πώς να δώσετε χάπι στη γάτα σας.
Δευτέρα, 24 Μάιος 2010 20:59
Επιληψία σε σκυλιά και γάτες - τι να γνωρίζετε
Τετάρτη, 13 Ιανουάριος 2010 23:26
Η Υγιεινή του Στόματος του Σκύλου και της Γάτας
Τετάρτη, 19 Αύγουστος 2009 15:54