Με λύπη μας στο adespoto.gr λαμβάνουμε σωρεία καταγγελιών σχετικά με τα ΚΤΕΛ σε όλη τη χώρα! Στις 2/5 δημοσιεύσαμε καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Ηλείας και δεκάδες σχόλια στο άρθρο αλλά και στο facebook μας αποδεικνύουν ότι φοιτητές, εργαζόμενοι και άνθρωποι κάθε ηλικίας έχουν όλοι παρόμοιες εμπειρίες από οδηγούς που τους διέταξαν ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ να τοποθετήσουν το μικρόσωμο ζωάκι τους στον ακατάλληλο χώρο των αποσκευών, παρότι υπάρχει ιστορικό θανάτων από θερμοπληξία μόλις το προηγούμενο καλοκαίρι αλλά και απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών που απαγορεύει ρητά την τοποθέτηση των ζώων στις μπαγκαζιέρες! Δυστυχώς πολλοί μένουν εκεί αλλά σήμερα δημοσιεύουμε νέα καταγγελία για το ΚΤΕΛ Ευβοίας! Πολλοί φιλόζωοι μάλιστα ταξιδέουν με τυπωμένο νόμο στην τσάντα τους και καλούν την αστυνομία κάθε φορά που έχουν πρόβλημα!


ΠΡΟΣ: Διευθυντή ΚΤΕΛ Ευβοίας κ. Χρίστο Παπαγεωργίου


ΑΠΟ: Κ.Τ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Γενική Διεύθυνση Μεταφορών/ Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών Τμήμα Υπεραστικών Συγκοινωνιών

Αθήνα, 27 Απριλίου 2011.

Αξιότιμε κ. Παπαγεωργίου,

Ονομάζομαι Κ. Τ. , η καταγωγή μου είναι από την Εύβοια και αρκετά συχνά χρησιμοποιώ
για τις μετακινήσεις μου από και προς την Εύβοια τα ΚΤΕΛ.

Επικοινωνώ μαζί σας γιατί την Δευτέρα του Πάσχα 25 Απριλίου, συνέβη ένα ιδιαίτερα οδυνηρό
περιστατικό όπου οδηγός λεωφορείου, αν και είχα εκδώσει εισιτήριο δεν επέτρεψε την επιβίβασή
μου στο λεωφορείο, προφασιζόμενος το γεγονός ότι είχα στις αποσκευές μου μια γάτα, η
οποία ήταν σε κλουβί. Το αποτέλεσμα ήταν η πολύωρη ταλαιπωρία μου, της οικογένειάς μου
και φυσικά το όλο περιστατικό δημιουργεί πολλά περιστατικά για το πώς αντιμετωπίζουν τους
επιβάτες «επαγγελματίες» του χώρου, καταπατώντας τα δικαιώματά τους.

Τα γεγονότα εκτυλίχτηκαν ως εξής: Στις 18.30, έχοντας ήδη εκδώσει εισιτήριο, περίμενα από
το σταθμό της Αμαρύνθου το λεωφορείο, προκειμένου να ταξιδέψω στην Αθήνα. Στο σταθμό
περίμεναν μαζί με εμένα λίγοι επιβάτες. Ο οδηγός του λεωφορείου φόρτωσε την ογκώδη βαλίτσα
που κρατούσα μαζί με άλλες σακούλες. Μου είπε επιτακτικά να τοποθετήσω στο χώρο των
αποσκευών και τη γάτα που κρατούσα, η οποία ήταν σε ειδικό κλουβί για μικρόσωμα ζώα. Αρνήθηκα
λέγοντάς του ότι το ζώο είναι υπερήλικο - 15 ετών – και ότι πολύ συχνά πεθαίνουν τα ζώα που
μεταφέρονται με το ΚΤΕΛ στο χώρο των αποσκευών. Του είπα επίσης ότι ακόμη και στο αεροπλάνο
που τα ταξίδια είναι πολύωρα, και τη γάτα όπως και όλα τα άλλα μικρόσωμα ζώα, ο επιβάτης τα
κρατά στα πόδια του. Στα δε μεγαλύτερα ζώα υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος στο αεροπλάνο
και δεν τοποθετούνται επ’ ουδενί στο χώρο των αποσκευών. Του είπα επίσης, ότι πολλές φορές που
ταξιδεύω με το ΚΤΕΛ κανένας οδηγός δεν έχει ποτέ εγείρει θέμα με το κατοικίδιό μου και ότι είτε
το κρατώ στα πόδια μου μέσα στο κλουβί, είτε το τοποθετώ στο χώρο πίσω από τα καθίσματα που
υπάρχει σε ορισμένες θέσεις. Ο οδηγός του ΚΤΕΛ άρχισε να φωνάζει και να εξαπολύει φραστικές
επιθέσεις εναντίον μου. Τον ρώτησα το όνομά του και μου είπε ότι λέγεται Ι.Μ.
Δυστυχώς αυτό το όνομά προκύπτει από τη δική του μαρτυρία και δεν έχω στοιχεία εάν πρόκειται
για τα αληθινά του στοιχεία. Όταν αργότερα επικοινώνησα με το σταθμό ΚΤΕΛ στη Χαλκίδα, μου
είπαν οι υπάλληλοι ότι το λεωφορείο έφερε τον αριθμό 45.

Στη συνέχεια όταν επανέλαβα στον οδηγό τί συμβαίνει στα αεροπλάνα και στα ΚΤΕΛ που ταξιδεύω
συχνά, έβγαλε τη βαλίτσα μου από τη σκευοφόρο την άφησε στο πεζοδρόμιο, επιβιβάστηκε στο
λεωφορείο εξαπολύοντας φραστική επίθεση εναντίον μου και έφυγε. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να
σημειώσω ότι το λεωφορείο ήταν σχεδόν άδειο αφού είχε μέσα ελάχιστους επιβάτες.

Έτσι, ο εν’ λόγω με άφησε με το εισιτήριο ανά χείρας και τις αποσκευές στο δρόμο. Ευτυχώς ο
ιδιοκτήτης του υπεραστικού σταθμού, μου επέστρεψε το αντίτιμο του εισιτηρίου. Είχα όμως να
λύσω το πρόβλημα της μετακίνησής μου και της επιστροφής μου στην Αθήνα. Τις επόμενες ώρες που
ακολούθησαν πέρασα ένα Γολγοθά, που οφείλεται στην αμετροέπεια και στην έλλειψη κοινωνικής
αγωγής του οδηγού του ΚΤΕΛ.

Συγκεκριμένα, αναγκάστηκαν να έλθουν συγγενείς μου από γειτονικό χωριό να με μεταφέρουν σε
ένα χώρο προκειμένου να αναζητήσουμε τρόπο να επιστρέψω στην Αθήνα.

Συγγενικό μου πρόσωπο, αναγκάστηκε να ξεκινήσει από τη Χαλκίδα για να με μεταφέρει
από την Αμάρυνθο, στο σταθμό του ΚΤΕΛ στη Χαλκίδα προκειμένου να ταξιδέψω έστω με το
τελευταίο λεωφορείο. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι εξαιτίας της απρόκλητης συμπεριφοράς
του συγκεκριμένου οδηγού, ταλαιπωρήθηκε μια ολόκληρη οικογένεια καταβάλλοντας ουκ ολίγα
χρήματα σε βενζίνη χωρίς φυσικά να υπολογίζουμε την ψυχική φθορά που υποστήκαμε όλοι.

Τελικά μετά από τριάμισι ώρες ταξίδεψα με το τελευταίο λεωφορείο που αναχωρούσε στις 22.00
από Χαλκίδα για Αθήνα. Ο οδηγός, δεν είχε πρόβλημα με το κατοικίδιό μου και μου ζήτησε να το
τοποθετήσω στον κενό χώρο που υπήρχε πίσω από ορισμένα καθίσματα. Όπως και έγινε. Κανένας
από τους επιβάτες και σε αυτή τη διαδρομή δεν είχε πρόβλημα και δεν ήγειρε θέμα παρουσίας της
γάτας στο λεωφορείο.

Τελικά έφτασα, στις 11 στην Αθήνα, το άτομο που επρόκειτο να με μεταφέρει σπίτι μου, εργαζόταν
εκείνη την ώρα και συνεπώς αναγκάστηκα να πληρώσω και ταξί προκειμένου να με μεταφέρει σπίτι
μου μαζί με τις υπέρβαρες αποσκευές μου.

Δεν θα σταθώ όμως στο ποινικό αδίκημα της εξύβρισής μου, ούτε και στην προσωπική μου
ταλαιπωρία. Το μείζον θέμα προκύπτει από την ανήθικη συμπεριφορά, «επαγγελματιών» απέναντι
στους επιβάτες που έχουν κατοικίδια και στο πώς αντιλαμβάνονται τα δικαιώματα των ζώων.

Στο σημείο αυτό θα επιθυμούσα να σας υπενθυμίσω και την απάντηση που είχε δώσει στις
14 Σεπτεμβρίου 2010 το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, στις καταγγελίες σε
ζωοφιλικών οργανώσεων μετά από θάνατο κατοικίδιου που μεταφέρθηκε στις αποσκευές,
περιγράφοντας το νομικό πλαίσιο που διέπει τις μεταφορές των ζώων με τα ΚΤΕΛ.

Το Υπουργείο σε απάντηση που έδωσε στο σχετικό υπόμνημα με θέμα: «Μετακινήσεις ζώων
συντροφιάς με τη χρήση λεωφορείων των ΚΤΕΛ», λέει μεταξύ άλλων: «η άρνηση μεταφοράς ζώων
συνοδείας αναπήρου, ή μικρών κατοικίδιων ζώων που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό
αυτό μέσα», αποτελεί παράβαση που τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ύψους από 800 έως 1500
ευρώ από το Πειθαρχικό Συμβούλιο του π.δ170/2003(140 Α΄) «Καθορισμός διοικητικών κυρώσεων,
οργάνων και διαδικασία επιβολής τους στα διοικητικά όργανα των φορέων παροχής συγκοινωνιακού
έργου και στους ιδιοκτήτες λεωφορείων του ν.2963/2001».

Επίσης, το ίδιο Υπουργείο απαντώντας στο πρόσφατο περιστατικό θανάτου ζώου σε χώρο φύλαξης
αποσκευών του ΚΤΕΛ, είπε μεταξύ άλλων: «από τα διδάγματα κοινής πείρας και λογικής το ζώο δεν
είναι αποσκευή και ως εκ τούτου δεν έπρεπε να τοποθετηθεί σε χώρο αποσκευών και ασυνόδευτων
δεμάτων με συνθήκες πλέον ακατάλληλες για έμβιο ον».

Σας επισυνάπτω και τις δύο απαντήσεις του Υπουργείου. Θα σας παρακαλούσα όπως διερευνήσετε
το θέμα και να μου απαντήσετε σε εύλογο χρονικό διάστημα. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Με εκτίμηση,

Κ.Τ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 69*** και e-mail: k***


ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να δράσουμε όλοι οι πολίτες και να απαιτήσουμε σαφή οδηγία από το Υπουργείο προς όλα τα ΚΤΕΛ να μην επαναλαμβάνονται αυτά τα αισχρά περιστατικά!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΑΣ:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ: Τηλ.     210 6508000,     yme@yme.gov.gr
ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ,Τηλεφωνικό κέντρο: +30 22210 20400, φόρμα email.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: pressoffice@yptp.gr, milapo@hol.gr


Διαβάστε ακόμα: ΚΤΕΛ: Ανάγωγοι οδηγοί συνεχίζουν να βάζουν ζώα στις αποσκευές!

Δείτε αγγελίες Ζώων


Για σκυλιά